САМООСВІТА
ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ
за професією «Вихователь закладу дошкільної освіти»
Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ № 755-21 від 19 жовтня 2021 року Про затвердження професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти». https://mon.gov.ua/storage/app/media/gromadske-obgovorennya/2021/07/01/Proyekt.prof.stand.Vykhov.ZDO.01.07.pdf
Тема |
Платформа |
Посилання |
Психолого - педагогічний
супровід виховання і розвитку дітей
|
Інститут проблем виховання НАПН України |
|
Емоційний інтелект сучасного вихователя: реалії, виклики,
стратегії розвитку |
Інститут проблем виховання НАПН України |
|
Всеукраїнської інтернет конференції
«Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану:
теорія, практика, інновації». Секція 1. Піклування
та розвиток дітей раннього віку: інноваційний контекст. (1 частина) |
Інститут проблем виховання НАПН України |
|
Всеукраїнської інтернет конференції
«Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану:
теорія, практика, інновації». Секція 1. Піклування
та розвиток дітей раннього віку: інноваційний контекст. (2 частина) |
Інститут проблем виховання НАПН України |
|
Секційне засідання
(секція 2) Всеукраїнської інтернет конференції «Освітній процес в закладах
дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації». Секція 2. Підтримка сім’ї у забезпеченні освітнього розвитку дитини
в умовах воєнного стану. |
Інститут проблем виховання НАПН України |
|
Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах
військового стану
|
Інститут проблем виховання НАПН України |
|
Секційне засідання (секція 3) Всеукраїнської інтернет
конференції «Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного
стану: теорія, практика, інновації». Секція 3. Професійна підготовка та
підвищення кваліфікації фахівців дошкільної галузі. |
Інститут
проблем виховання НАПН України |
|
Секційне засідання
(секція 4) Всеукраїнської інтернет конференції «Освітній процес в закладах
дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації». Секція
4. Впровадження сучасних педагогічних технологій в умовах кризових станів. |
Інститут
проблем виховання НАПН України |
|
Презентація парціальних програм з основ здоров’я та
безпеки життєдіяльності |
Корпорація Ранок |
Портал "Педрада" - цікаві статті, новини
у сфері освіти
wym-1534923050045
Цифрове видавництво MCFR - безкоштовні вебінари та можливість отримати сертифікат
wym-1534923308637
Цікаво знатиКОНТЕНТ-ПЛАТФОРМА, ПОРАДИ ПСИХОЛОГІВ, ЧАТБОТ – МОН ТА ЮНІСЕФ В УКРАЇНІ ЗАПУСКАЮТЬ КАМПАНІЮ НУМО ПРО ВАЖЛИВІСТЬ ДОШКІЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Кампанія НУМО допоможе батькам краще зрозуміти важливість якісного
навчання дитини, поняття м’яких навичок (soft skills), методології та практики
розвитку м’яких навичок (soft skills) і технічних навичок (hard skills).
Контент-платформа надаватиме конкретні методики, вправи для розвитку певних навичок, інформацію про гармонійне спілкування з дитиною та матеріали для розвитку навичок дотримання санітарних правил і дистанції.
НУМО – це ваш помічник у спілкуванні з дитиною у віці 3-6 років удома
або в її садочку з вихователями. Тут зібрано корисні підказки, цікаві вправи
й ігри, які допоможуть дошкільнятам щодня опановувати важливі навички для
подальшого розвитку.
Виберіть навичку, яка вас цікавить, і ознайомтеся з нею детальніше.
Для кожної навички є 10 порад про те, як її розвинути.
____________________________________
Садочок - простір дружній до дитини
Портфоліо як засіб самовдосконалення педагога
АКТУАЛЬНІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ
Ваґнер Тоні, Дінтерсміт Тед. Мистецтво навчати. Як
підготувати дитину до реального життя/пер. з англ. Надія Борис.– К. : Наш формат, 2017. — 312 с.
Ця книга – крок до якісної трансформації освіти в ХХІ столітті, новий погляд на систему освіти, завдяки якій діти зможуть досягти реального успіху в житті.
Тоні Ваґнер – резидент Інноваційної лабораторії при Гарвардському університеті. Працював учителем і директором у школі, викладав у ЗВО. Кандидат педагогічних наук. Тед Дінтерсміт – почесний партнер компанії Charles River Ventures, яка займається венчурним капіталовкладенням. Має великий досвід ведення новаторської підприємницької діяльності. Питання і проблеми освіти сучасного покоління дітей, яким прийдеться жити у світі постійних змін, висвітлені авторами книг, турбують сьогодні освітян України і є головними завданнями освітньої реформи згідно Концепції НУШ. Тому, і вихователям і вчителям варто переосмислити свої погляди на питання: Чому і Як навчати, щоб
підготувати дитину до реального життя і допомогти їй бути в ньому успішною? Як доводить практика, навчені діти (які мають високі бали за результатами навчальних тестів) дуже часто не стають успішними в бізнесі, родині, громадській діяльності тощо тобто, статусвідмінника не гарантує набуття всіх навичок розвиненої особистості, активного громадянства. Це обґрунтовано й підсилено науковим педагогічним терміном «навчена безпорадність», одним із проявів якої є стан, коли дитина має великий запас довідкових знань, запам’ятовує інформацію, але не може нею скористуватися для досягнення цілей і вирішення життєвих проблем. Тож якою повинна бути сучасна освіта
для нового покоління, і яким повинен бути педагог? Детальніше про книгу можна дізнатися на сайті: https://nashformat.ua/products/mystetstvo-navchaty.-yak-pidgotuvaty-dytynu-do-realnogo-zhyttya-709071
Комментариев нет:
Отправить комментарий